ATR 6års-fest med Alley Cat & Houdini

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
Post Reply
User avatar
Barklund
Posts: 111
Joined: 19 Dec 2013 12:58
Location: Stockholm

ATR 6års-fest med Alley Cat & Houdini

Post by Barklund » 12 May 2019 09:41

Hej,
Det är nu sex år sedan vi öppnade ATR på Åsögatan 122. Vi tänkte att det borde gå att bygga cyklar närmare cyklisterna, bygga cyklar som både är inspirerande att cykla på, snygga och funktionella.

Nu vill vi fira detta jubilé tillsammans med er och med Houdini, vars kollektion vi från och med denna dag kommer erbjuda på ATR. Houdinis plagg tycker vi är både snygga, smarta och ett föredöme i hållbarhet. Dom är på plats och kan berätta mer under kvällen för er som vill veta hur och varför.

En tradition vi haft sedan år ETT är regelbundna Alley Cats, en sorts tävling eller lek som innehåller olika moment av cykelkultur som passar alla nivåer av deltagare. Alltid en källa till garv och applåder —häng med denna gång även om det är din första. Vi kommer ha olika klasser och nivåer som passar alla. Alltid pris till den som kommer sist, det är sen gammalt...

Varmt välkomna!

Mvh,
Tobias och ATR Crew

Facebook-eventet

Image

User avatar
rilleh
Posts: 345
Joined: 16 Nov 2016 11:56
Location: Stockholm

Re: ATR 6års-fest med Alley Cat & Houdini

Post by rilleh » 13 May 2019 14:34

Såja! Ses där!

User avatar
Barklund
Posts: 111
Joined: 19 Dec 2013 12:58
Location: Stockholm

Re: ATR 6års-fest med Alley Cat & Houdini

Post by Barklund » 21 May 2019 11:34

Nu är manifestet redo och jag kan förklara lite kort hur det kommer att se ut.

Det kommer finnas 2 klasser. Den första klassen är för er som aldrig cyklat en alley cat förut, eller bara ett fåtal gånger. Den andra klassen är till för er som vet hur det brukar gå till.

Klass AAA består av 8 st "checkpoints", och klass S består av 12 st. Alla stopp kommer vara på Södermalm och uppgifterna man ska göra på varje stopp varierar (detta står på manifestet).

Uppskattad tid: 30-90 min.

Jag kommer gå igenom alla regler innan racet börjar.

Post Reply