[OT] Behöver du rensa ut garderoben hemma?

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
Post Reply
User avatar
Speedman
Posts: 1031
Joined: 06 Nov 2007 23:35
Location: Stockholm
Contact:

[OT] Behöver du rensa ut garderoben hemma?

Post by Speedman » 15 Sep 2010 20:14

Behöver du rensa ut garderoben hemma?

Gör en god gärning. Min kompis har en liten secondhandbutik i staden Cochabamba i Bolivia. Hon har en container som ska åka från Stockholm till Boliva. Jag tänkte hjälpa till att fylla den med smått och gott. Kläder, skor, vasen från svärmor etc.

Så om du vill göra dig själv eller din sambo nöjd. Rensa ut, lasta cykelväskan och dumpa lasten på Körsbärsvägen 9, 11423 Sthlm. Jag är hemma hela dagen. 070444222åtta.

TISDAG 21 SEPTEMBER TID: HELA DAGEN

/Speedman

User avatar
Speedman
Posts: 1031
Joined: 06 Nov 2007 23:35
Location: Stockholm
Contact:

Re: [OT] Behöver du rensa ut garderoben hemma?

Post by Speedman » 17 Sep 2010 19:07

All vinst från butiken går till barnhem, center för gatubarn etc. De skänker en del direkta prylar också, pianon, barngrejer osv. http://www.medmanniskor.se" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
ockie
Posts: 75
Joined: 04 Feb 2008 23:17
Location: Stockholm

Re: [OT] Behöver du rensa ut garderoben hemma?

Post by ockie » 18 Sep 2010 19:40

Jag har två säckar med kläder som jag tänkte skänka till myrorna. Allt är fint skick och tom en del NOS från en butik jag drev för några år sedan. Om det inte är för mycket så kan jag komma förbi med dem

User avatar
Speedman
Posts: 1031
Joined: 06 Nov 2007 23:35
Location: Stockholm
Contact:

Re: [OT] Behöver du rensa ut garderoben hemma?

Post by Speedman » 21 Sep 2010 08:30

Hej!
Bolivianska myndigheter har beslutat att man inte får importera begagnade kläder utan att betala gigantiska avgifter. Suck. Allt annat får dock föras in.

Så alla tänkbara saker ni inte vill ha i era hem emottages å det varmaste. Slå en signal innan ni dyker upp. Jag hänger i min lokal 5 min från hemmet.

Post Reply