Någon som saknar en Gösta Fåglum-conversion?

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
Post Reply
Gustavo
Posts: 246
Joined: 25 Apr 2008 19:09
Location: Sthlm

Någon som saknar en Gösta Fåglum-conversion?

Post by Gustavo » 28 Sep 2011 09:23

Jag flyttade för ett par månader sedan till ny lägenhet i en stockholmsförort och upptäckte till min stora förtjusning att det verkade bo någon i mitt hus som delar mitt intresse.

På "gården" framför huset stod en fastnavsconversion byggd på en ram designad av Gösta F. Nu när jag har bott här ett par månader verkar ingen ha rört cykeln en enda gång på hela tiden, den står fortfarande fastlåst vid samma staket, så nu börjar jag misstänka den kanske är stulen och lämnad åt sitt öde här.

Alltså! om någon tycker att den knapphändiga beskrivningen passar in på en cykel man har blivit av med, skicka mig ett personligt meddelande med en mer ingående beskrivning. Alternativt om ägaren bor i huset vore det ju kul att veta vem det är, kanske någon som hänger här till och med?

G

Kneecap
Posts: 727
Joined: 22 Aug 2008 12:38

Re: Någon som saknar en Gösta Fåglum-conversion?

Post by Kneecap » 28 Sep 2011 14:30

Gustavo wrote:Jag flyttade för ett par månader sedan till ny lägenhet i en stockholmsförort och upptäckte till min stora förtjusning att det verkade bo någon i mitt hus som delar mitt intresse.

På "gården" framför huset stod en fastnavsconversion byggd på en ram designad av Gösta F. Nu när jag har bott här ett par månader verkar ingen ha rört cykeln en enda gång på hela tiden, den står fortfarande fastlåst vid samma staket, så nu börjar jag misstänka den kanske är stulen och lämnad åt sitt öde här.

Alltså! om någon tycker att den knapphändiga beskrivningen passar in på en cykel man har blivit av med, skicka mig ett personligt meddelande med en mer ingående beskrivning. Alternativt om ägaren bor i huset vore det ju kul att veta vem det är, kanske någon som hänger här till och med?

G
Tjena!

Är det en blå ram med Richo-logga på?

Post Reply