EBPC 2009

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
User avatar
Andye
Posts: 2062
Joined: 06 Dec 2007 10:06
Location: Västertorp

Post by Andye » 27 Apr 2009 10:10

Du vet vart jag står Telefonplan , Im in!!
--------->>><<<<--------------

User avatar
48/16 magnus
Posts: 1490
Joined: 26 Apr 2008 12:40

Post by 48/16 magnus » 27 Apr 2009 19:35

Telefonplan wrote:Hej!
Platserna till PoloEM verkar gå åt som smör i solsken, jag tänkte anmäla ett lag idag. Vilka fler lag från sverige skall spela?

Vore kul om vi blev ett gäng som åker dit. Dricka öl och köra på fel sida av vägen låter som en perfekt plan.

Anmäl här: http://www.ehbpc.org/

/ Mattias (T)
Vilka vill åka? Det är ju fritt fram för vem som helst att sätta ihop ett lag och anmäla sig.
Vag säjer ni i gbg?
Själv så är jag inte säker på att jag kan åka 1-2 aug, om jag inte kommer loss så behövs det en snäll kille som tar min plats i UVH.

/M

User avatar
slint
Posts: 89
Joined: 12 Jun 2008 20:14
Location: GBG-regn

Post by slint » 03 May 2009 12:51

48/16 magnus wrote:
Telefonplan wrote:Hej!
Platserna till PoloEM verkar gå åt som smör i solsken, jag tänkte anmäla ett lag idag. Vilka fler lag från sverige skall spela?

Vore kul om vi blev ett gäng som åker dit. Dricka öl och köra på fel sida av vägen låter som en perfekt plan.

Anmäl här: http://www.ehbpc.org/

/ Mattias (T)
Vilka vill åka? Det är ju fritt fram för vem som helst att sätta ihop ett lag och anmäla sig.
Vag säjer ni i gbg?
Själv så är jag inte säker på att jag kan åka 1-2 aug, om jag inte kommer loss så behövs det en snäll kille som tar min plats i UVH.

/M
Det finns ingen på den här sidan landet som kan fylla din plats. Du får lägga ut en ebay-annons.

User avatar
Telefonplan
Posts: 448
Joined: 24 Jan 2008 08:50
Location: Hägerstensåsen

Post by Telefonplan » 12 Jul 2009 12:15

Ung vänster(hänt) kommer inte kunna åka till London för polo-EM :cry:
Finns det något annat lag som vill ta vår plats?

Jag skall ge besked till tävlingsledningen imorgonkväll så de hinner hitta någon ersättare om inte Sverige skickar ett lag.

Cykla på fel sida vägen och öl någon?

Post Reply