Bilder på snygga komponenter!

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
User avatar
Bubblan
Posts: 1797
Joined: 10 Dec 2007 19:23
Location: sthlm.
Contact:

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by Bubblan » 30 Nov 2009 00:03

AndreasVH wrote:Kanske inte alls går hem här, men eftersom Rays fälgar är det fräsigaste och dyraste man kan sätta på sin japanska bil så vill jag ha dem...

[img]Vassa%20nav%20från%20Rays[/img]
Patent från -94: http://www.freepatentsonline.com/D350922.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Cogs 'n Kegs

User avatar
Ventilen
Posts: 137
Joined: 07 Oct 2008 13:52

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by Ventilen » 30 Nov 2009 20:12

Cycling is like a church - many attend but few understand.

User avatar
Bubblan
Posts: 1797
Joined: 10 Dec 2007 19:23
Location: sthlm.
Contact:

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by Bubblan » 30 Nov 2009 20:27

Ventilen wrote:"Hjälp en student!"

Image
Menar du den här?
Image
Cogs 'n Kegs

User avatar
Gustav
Posts: 2171
Joined: 07 Dec 2007 16:58
Location: Stockholm

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by Gustav » 30 Nov 2009 21:05

Det är populärt att visa halvnakna kvinnor på det här forumet, ofta med efterföljande stendumma kommentarer. Kan vi inte sluta med allt sånt? Vi är väl inte femton längre?
Image

User avatar
boon
Posts: 2250
Joined: 07 Jul 2008 21:30
Location: sthlm
Contact:

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by boon » 30 Nov 2009 21:07

Det är ju alltid trevligt att vila ögonen på lättklädda damer...
http://www.boonphotography.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://boonphotography.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/boondking/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vimeo.com/boonphotograhy" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
Mischko
Posts: 87
Joined: 05 Oct 2008 21:10
Location: Malmö
Contact:

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by Mischko » 30 Nov 2009 21:11

Gustav wrote:Det är populärt att visa halvnakna kvinnor på det här forumet, ofta med efterföljande stendumma kommentarer. Kan vi inte sluta med allt sånt? Vi är väl inte femton längre?
Jag tror att detta kommer att kräva en egen tråd i stil med Kan inte alla släppa hipster dissarna?
budboys.se
"We ride together, we die together - budboys 4-life"

User avatar
Bubblan
Posts: 1797
Joined: 10 Dec 2007 19:23
Location: sthlm.
Contact:

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by Bubblan » 30 Nov 2009 21:15

Gustav wrote:Det är populärt att visa halvnakna kvinnor på det här forumet, ofta med efterföljande stendumma kommentarer. Kan vi inte sluta med allt sånt? Vi är väl inte femton längre?
Jag tänker närmast på att vi även har tjejer på det här forumet, samt att jag faktiskt tycker att halvnakna tjejer passar bättre på andra forum. Så jag ber om ursäkt om du tvingas stå ut med stendumma kommentarer från min sida. Det är bara att suck it up.
Cogs 'n Kegs

User avatar
Ronny
Posts: 7043
Joined: 06 Jul 2008 15:41

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by Ronny » 30 Nov 2009 21:23

Bubblan wrote:
Gustav wrote:Det är populärt att visa halvnakna kvinnor på det här forumet, ofta med efterföljande stendumma kommentarer. Kan vi inte sluta med allt sånt? Vi är väl inte femton längre?
Jag tänker närmast på att vi även har tjejer på det här forumet, samt att jag faktiskt tycker att halvnakna tjejer passar bättre på andra forum. Så jag ber om ursäkt om du tvingas stå ut med stendumma kommentarer från min sida. Det är bara att suck it up.
Jo men det har ju även varit halvnakna killar med poloklubba. Men förstås det var ju postat av en s.k. kille.
Tror många skulle behöva dra ett bloss och varva ner lite grann. Lite väl mycket tjat nu när någon inte följer någons oskrivna etiska regler. Mycket sköter sig själv och blir självsanerade.
Мясо это убийство

User avatar
Indurain
Posts: 3297
Joined: 23 Aug 2008 12:11
Location: Västerås

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by Indurain » 30 Nov 2009 22:25

boon wrote:Det är ju alltid trevligt att vila ögonen på lättklädda damer...
Image

Yiiihaaa

Cam. ! Image,Vi killar som uppskattar den kvinnliga kroppen har vi din välsignelse att posta bilder på välsvarvade kvinnor ibland ? (i cykelrelaterade sammanhang självklart)
Rule #242 - More is good ... all is better.

User avatar
Ventilen
Posts: 137
Joined: 07 Oct 2008 13:52

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by Ventilen » 30 Nov 2009 22:55

Gustav wrote:Det är populärt att visa halvnakna kvinnor på det här forumet, ofta med efterföljande stendumma kommentarer. Kan vi inte sluta med allt sånt? Vi är väl inte femton längre?
Instämmer helt! Men istället för din moralpanik garvar jag läppen av mig åt ungar som utforskar och narras med samhällets syn på sexualitet och reklam. Så gärna naket men då helst med lite baktanke tack!
Cycling is like a church - many attend but few understand.

User avatar
Bratt
Posts: 2955
Joined: 25 Feb 2009 11:20
Location: Stockholm

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by Bratt » 01 Dec 2009 09:13

Ronny wrote:
Bubblan wrote:
Gustav wrote:Det är populärt att visa halvnakna kvinnor på det här forumet, ofta med efterföljande stendumma kommentarer. Kan vi inte sluta med allt sånt? Vi är väl inte femton längre?
Jag tänker närmast på att vi även har tjejer på det här forumet, samt att jag faktiskt tycker att halvnakna tjejer passar bättre på andra forum. Så jag ber om ursäkt om du tvingas stå ut med stendumma kommentarer från min sida. Det är bara att suck it up.
Jo men det har ju även varit halvnakna killar med poloklubba. Men förstås det var ju postat av en s.k. kille.
Tror många skulle behöva dra ett bloss och varva ner lite grann. Lite väl mycket tjat nu när någon inte följer någons oskrivna etiska regler. Mycket sköter sig själv och blir självsanerade.
Så att en man spelar polo i bar överkropp och att en halvnaken kvinna poserar med en styrstam är samma sak? Eller ni kanske tycker att det är för lite nakna kvinnor på internet?

User avatar
Rasmus
Posts: 89
Joined: 26 Oct 2008 19:37
Location: Malmö

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by Rasmus » 01 Dec 2009 09:43

Gustav wrote:Det är populärt att visa halvnakna kvinnor på det här forumet, ofta med efterföljande stendumma kommentarer. Kan vi inte sluta med allt sånt? Vi är väl inte femton längre?
+ 1

User avatar
Ronny
Posts: 7043
Joined: 06 Jul 2008 15:41

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by Ronny » 01 Dec 2009 10:24

Bratt wrote:
Ronny wrote:
Bubblan wrote:
Gustav wrote:Det är populärt att visa halvnakna kvinnor på det här forumet, ofta med efterföljande stendumma kommentarer. Kan vi inte sluta med allt sånt? Vi är väl inte femton längre?
Så att en man spelar polo i bar överkropp och att en halvnaken kvinna poserar med en styrstam är samma sak? Eller ni kanske tycker att det är för lite nakna kvinnor på internet?
Tänkte på en pervers polospleare som låg med kuken instoppad i poloklubban men det var väl så där härligt busigt grabbar emellan.
Sen håll inte på tramsiga retoriska frågor om det finns för lite nakna kvinnor på internet.
Мясо это убийство

User avatar
boon
Posts: 2250
Joined: 07 Jul 2008 21:30
Location: sthlm
Contact:

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by boon » 01 Dec 2009 12:48

Eller en ram...
:wink:
http://www.boonphotography.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://boonphotography.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/boondking/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vimeo.com/boonphotograhy" onclick="window.open(this.href);return false;

cam.
Posts: 31
Joined: 04 Aug 2009 23:46
Location: Bryssel

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by cam. » 01 Dec 2009 13:16

Indurain wrote:
boon wrote:Det är ju alltid trevligt att vila ögonen på lättklädda damer...
Image

Yiiihaaa

Cam. ! Image,Vi killar som uppskattar den kvinnliga kroppen har vi din välsignelse att posta bilder på välsvarvade kvinnor ibland ? (i cykelrelaterade sammanhang självklart)

Ni får väl posta precis vad ni vill, även om jag inte förstår intresset av just denna amatörmässiga bild. framsidan av första numret av fixé, till exempel, kan jag däremot fatta, den bilden är vacker.

äh, jag vet inte, för min del spelar det ingen roll om det är en man eller en kvinna på bilden, är det en kass bild så är den ointressant. jag skulle inte uppskatta en bild i stil med den här på en man (eller den med poloklubban heller för den delen, jag tror för övrigt, om jag inte misstar mig, att det är en av polospelarna i Paris och att jag har träffat honom ett par ggr).
ÇA ROULE.

euskadi
Posts: 898
Joined: 06 Nov 2007 22:36

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by euskadi » 01 Dec 2009 13:23

jag lägger mig inte i debatten alls men tycker det är lite intressant....

nåväl skit det och kolla istället in min sadel + stolpe på min racer som jag så gärna vill fotografera och visa upp! :mrgreen:

Image

User avatar
Bubblan
Posts: 1797
Joined: 10 Dec 2007 19:23
Location: sthlm.
Contact:

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by Bubblan » 02 Dec 2009 00:38

Image
Image
Cogs 'n Kegs

User avatar
Ventilen
Posts: 137
Joined: 07 Oct 2008 13:52

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by Ventilen » 02 Dec 2009 02:53

Bubblan, de där var riktigt oanständigt. Skäms!

Hjulklappstips?

Image
Image
Shimano D-A AX

Image
Campagnolo SR ti pedaler

Image
Image
Campagnolo Croce d'Aune

Image
Image
Prior nav
Cycling is like a church - many attend but few understand.

User avatar
Gustav
Posts: 2171
Joined: 07 Dec 2007 16:58
Location: Stockholm

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by Gustav » 03 Dec 2009 04:56

Hej på er igen!

Image
Image

User avatar
carlhenrik
Posts: 918
Joined: 06 Nov 2007 21:38
Location: Sthlm

Re: Bilder på snygga komponenter!

Post by carlhenrik » 05 Dec 2009 00:27

Image

Post Reply