Det ryktas på stan om ... [Fixed rykten]

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
Post Reply
kalis
Posts: 297
Joined: 28 Jan 2008 22:22
Location: Stockholm
Contact:

Det ryktas på stan om ... [Fixed rykten]

Post by kalis » 07 Apr 2008 11:24

... om att en fixed-riddare sågs komma, i en fart som endast kan beskrivas som och jämföras med blixtens hastighet, på bakhjulet med en hand på styret nedför Götgatan.

Är ryktet sant? Vem var denna talang? Har han deep-V fälgar? Lyssnar han på HC?

/* kalis */

ps. Fyll på med fler rykten. ds
(var det nån som skrev till KP nån gång? ;)

User avatar
vigorelli
Posts: 243
Joined: 07 Apr 2008 11:32
Location: linköping

Post by vigorelli » 07 Apr 2008 11:38

...Det ryktas om att jag gjorde något liknande men med konstant barspin. detta skulle ha inträffat påväg hem vid 03.30-tiden i söndags morse. Inga ögonbryn höjdes dock, eftersom det hela resulterade i ömt knä och trasiga jeans.

(att ryktet inte kan dementeras av mig är väl bevis på att jag inte var i mina sinnes fulla bruk)

ps. ny här, hej!

kalis
Posts: 297
Joined: 28 Jan 2008 22:22
Location: Stockholm
Contact:

Post by kalis » 07 Apr 2008 14:15

vigorelli wrote:...Det ryktas om att jag gjorde något liknande men med konstant barspin. detta skulle ha inträffat påväg hem vid 03.30-tiden i söndags morse. Inga ögonbryn höjdes dock, eftersom det hela resulterade i ömt knä och trasiga jeans.

(att ryktet inte kan dementeras av mig är väl bevis på att jag inte var i mina sinnes fulla bruk)

ps. ny här, hej!
Welcome to hell... errh, fixedgear.se! Men hur fan ska jag tolka ditt inlägg? Är du den hemliga velopedisten som det pratas om på stan eller var det bara en dröm fylld av alkoholångor och rosa elefanter?

/* kalis */

Post Reply