(ursäkta tjatet) Hjul

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
Post Reply
User avatar
vigorelli
Posts: 243
Joined: 07 Apr 2008 11:32
Location: linköping

(ursäkta tjatet) Hjul

Post by vigorelli » 28 Jun 2008 15:32

Orkar inte byta fälg på mitt bakhjul + att jag tänkte bygga en super-fylle-fixed av de gamla hjulen, så....
Är på jakt efter billiga färdigbyggda hjul. helst diip-we's i svart, vitt, grönt eller rött. Det borde väl finnas någon online-butik som har de billigaste och de bästa? gärna så snabb leverans som möjligt. Helst inte e-bay heller... orkar inte registrera, fixa pay pal etc etc. (jag är nog den enda här som inte har ebaykonto)

jag vet att det är ett jädra tjat om hjul på detta forum, så jag ber lite om ursäkt för detta inlägg...

User avatar
Andye
Posts: 2062
Joined: 06 Dec 2007 10:06
Location: Västertorp

Post by Andye » 28 Jun 2008 15:47

Det är bara att söka , finns ju en drös med tips här på forumet både på butiker inom EU och utanför samt inom sverige.

User avatar
Bubblan
Posts: 1797
Joined: 10 Dec 2007 19:23
Location: sthlm.
Contact:

Re: (ursäkta tjatet) Hjul

Post by Bubblan » 28 Jun 2008 16:04

vigorelli wrote:Orkar inte byta fälg på mitt bakhjul + att jag tänkte bygga en super-fylle-fixed av de gamla hjulen, så....
Är på jakt efter billiga färdigbyggda hjul. helst diip-we's i svart, vitt, grönt eller rött. Det borde väl finnas någon online-butik som har de billigaste och de bästa? gärna så snabb leverans som möjligt. Helst inte e-bay heller... orkar inte registrera, fixa pay pal etc etc. (jag är nog den enda här som inte har ebaykonto)

jag vet att det är ett jädra tjat om hjul på detta forum, så jag ber lite om ursäkt för detta inlägg...
Köp ett par Weinmann DP18, billigare änDeep V's. Här har du ett par från Wheel & Sprocket för 159 buckaneros:
http://wheelandsprocket.com/itemdetails.cfm?id=8235

Här har du en tråd om W&S:
http://www.fixedgear.se/forum/viewtopic.php?t=479

Edit: Tjata precis hur mycket du vill...
Cogs 'n Kegs

User avatar
vigorelli
Posts: 243
Joined: 07 Apr 2008 11:32
Location: linköping

Post by vigorelli » 28 Jun 2008 16:30

Härligt, ett par sånna blir det! under 1400 spänn får man väl se som ett klipp... man kanske hittar nåt mer skoj... tack för den snabba hjälpen trots dryg fråga

vad ska jag ha för färg?! jag har en svart spirit-ram med lite rött och grönt på. trackbikeshops hemsida är fortfarande hackad så jag kan tyvärr inte visa bild..

User avatar
Bubblan
Posts: 1797
Joined: 10 Dec 2007 19:23
Location: sthlm.
Contact:

Post by Bubblan » 28 Jun 2008 16:40

Jag är en sucker för svart. Den dagen det är dags för mig att åka till besöka helvetet så hoppas jag det är en mattsvart Chevelle '67:a som släcker mina ögon för sista gången. Så jag säger svart (jag vet vilken ram du tänker på).
Cogs 'n Kegs

User avatar
Speedman
Posts: 1031
Joined: 06 Nov 2007 23:35
Location: Stockholm
Contact:

Post by Speedman » 28 Jun 2008 16:45

Jag tycker gula fälgar och svarta ekrar/nav.
Och så sprayar du om ramen i samma gul.
Go wild!

User avatar
vigorelli
Posts: 243
Joined: 07 Apr 2008 11:32
Location: linköping

Post by vigorelli » 28 Jun 2008 16:49

Jo, jag håller med. jag är också sucker för svart (har en precis helsvart fixed gear "mtb" redan dock). svart fanns ju tyvärr inte... blir nog röda!

Post Reply