Okej.
Då undrar jag vilket som är det bästa, enklaste, skonsammaste och användarvänligaste verktyget för bakdrevets låsring.
G
Verktyg för låsring?
Re: Verktyg för låsring?
Det är polygripvarianten som gäller alltså...
Lutar nog åt att jag åker och mutar någon välutrustad cykelmekaniker då 400 spänn känns lite dyrt och jag inte är händig nog att göra mitt eget verktyg.
Tack för tipsen!
Lutar nog åt att jag åker och mutar någon välutrustad cykelmekaniker då 400 spänn känns lite dyrt och jag inte är händig nog att göra mitt eget verktyg.
Tack för tipsen!
http://www.velosolo.co.uk/shoptool.html
men om förhoppningsvis så behöver du ju bara göra det en gång så cykelhandlaren blir fortfarande billigare
men om förhoppningsvis så behöver du ju bara göra det en gång så cykelhandlaren blir fortfarande billigare
Är man inte händig nog att använda en fil så är man nog inte händig nog att använda ett låsringsverktyg...Gustavo wrote:Det är polygripvarianten som gäller alltså...
Tack för tipsen!

Var inte rädd för att prova! Dra åt låsringen kan man behöva göra emellanåt och då känns det ju jäkligt meckigt/onödigt dyrt att behöva lämna in hojen varje gång!