Vattenfestivals-reunion?

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
Post Reply
Bubblan

Vattenfestivals-reunion?

Post by Bubblan » 09 Aug 2008 01:56

Palten agerade springare även denna kväll. Jag styrde honom mot Söder, nere vid Stureplan så visade det sig att det va någon form av Vattenfestivals-reunion. Galet mycket folk, sjukt mycket folk för att vara helt ärlig.

Vad vill jag med det här inlägget egentligen? Jag tror att jag försöker säga att det va otroligt rolig cykling bland alla dessa människor. Kryssa fram mellan höga klackar och fulla människor, glada poliser och hånglande tonåringar. Riktigt roligt hur som helst, jag hoppas att fler än jag fick uppleva denna origie i "försöka att inte cykla på människor"-cykling.

Busken, även jag känner ett behov av att frånvara från tangentbordet.
Cogs 'n Kegs

hejdå

Post by hejdå » 09 Aug 2008 09:11

bubblan, låt oss slå våra kloka huvuden ihop och starta en lägergård för fixedgear.se användare som känner ett behov av detox. Vi är föreläsare/terapeuter/gurus, kör ut dom till några baracker i skogen där vi upprepar vårat mantra "it's a zen thing man!" sedan tar vi 12.000 betalt, skickar räkningen till klientens socialkontor och skrattar hela vägen till världens finaste cykel-stall! Vi har ju varit där first hand när de andra börjar gå över styr, vi vet hur det är att maniskt posta inlägg fyllda med trams och nonsens. Vi har ett vinnande koncept här! Deal or no Deal?

Hiwatt

Post by Hiwatt » 09 Aug 2008 12:20

...borde kanske anmäla mig till det där lägret.
The Blood I bleed is Black indeed!

Post Reply