Busken wrote:men hur kan du skicka tillbaks dom om du har provat dom? gravt osanitärt om du frågar mig. Får man verkligen det? Skicka tillbaks bibs man har provat? Det är ju som att byta kalsonger ju! *urk*Martin Lang wrote: Kom i mellandagarna. Tyvärr var shortsen för små, så jag måste skicka tillbaka dom.
*parapha the rapper*
Ett paket kom på posten idag.
- Martin Lang
Re: Ett paket kom på posten idag.
Det är inte ett par bibs utan ett par shorts man har utan på & jag provade inte dom naken om du nu gick i sådana tankar? http://www.rapha.cc/touring-shorts
http://www.mock.se / http://www.langfilm.se" onclick="window.open(this.href);return false;
jaha... ja, jag gjorde direkt kopplingen shorts = bibshorts. Sen är ju jag av den skolan som ALDRIG och jag menar ALDRIG har kallingar i mina bibshorts. Jag ser på det fenomenet på samma sätt som jag ser på tonåringar med kalsonger under sina badshorts. Utöver det så fick jag en skräck vision av att alla mina bibshorts jag äger en gång hade varit provade och tillbakaskickade av någon annan, jag jag ofrivilligt hade duttat kön men allsköns okända män...Martin Lang wrote:Det är inte ett par bibs utan ett par shorts man har utan på & jag provade inte dom naken om du nu gick i sådana tankar? http://www.rapha.cc/touring-shorts
Busken wrote:men hur kan du skicka tillbaks dom om du har provat dom? gravt osanitärt om du frågar mig. Får man verkligen det? Skicka tillbaks bibs man har provat? Det är ju som att byta kalsonger ju! *urk*Martin Lang wrote: Kom i mellandagarna. Tyvärr var shortsen för små, så jag måste skicka tillbaka dom.
*parapha the rapper*
Man kanske gör undantag med att inte ha kallingar i bibs när man väl provar dem.
Eller så gör man undantag när vi får våra Pista Malmö string kallingar Lukas har på g.
Eller så gör man undantag när vi får våra Pista Malmö string kallingar Lukas har på g.

- urban cycles
Sjysst snubbe i England som skickade mig denna original Lotus Sport 110 "broschyr", for free. Trevlig läsning och välkommet till samlingen.

Dom kommer bli så heta.Patch wrote:Man kanske gör undantag med att inte ha kallingar i bibs när man väl provar dem.
- Martin Lang
Ja nä, självklart så kan man inte cykla omkring med kalsonger under sina cykelbyxor. Dock tycker jag det är rätt oskyldigt att bada med kalsonger under sina badshort i jämförelse med detta! Men nu har vi väll rätt ut alla dessa otäcka missförstånd!? MOCK har lite sköna klädesplagg på g men vi ligger helt klart efter när det kommer till string!
Busken wrote:jaha... ja, jag gjorde direkt kopplingen shorts = bibshorts. Sen är ju jag av den skolan som ALDRIG och jag menar ALDRIG har kallingar i mina bibshorts. Jag ser på det fenomenet på samma sätt som jag ser på tonåringar med kalsonger under sina badshorts. Utöver det så fick jag en skräck vision av att alla mina bibshorts jag äger en gång hade varit provade och tillbakaskickade av någon annan, jag jag ofrivilligt hade duttat kön men allsköns okända män...Martin Lang wrote:Det är inte ett par bibs utan ett par shorts man har utan på & jag provade inte dom naken om du nu gick i sådana tankar? http://www.rapha.cc/touring-shorts
*parapha the rapper*
http://www.mock.se / http://www.langfilm.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- ArvidSvensson

Inte på posten, plockade upp dem hos KvarteretRundt på lunchen. Fina!
Paket är alltid höjdpunkten på dagen. Idag kom lite mer SRAM goodness till vårens finbygge (eller ja, finare än tidigare byggen that is).

- urban cycles
Framhjul, 650C, med ovanlig Assos-fälg till Campa Record-nav.

Urban: Absolut max 19mm däck på dessa assos fälgar, 18mm ännu bättre, eller
det optimala valet: 16mm assos däck.
Rule #242 - More is good ... all is better.
- urban cycles
Hade tänkt satsa på 19 (satte på 21:or för att kunna fotografera).Indurain wrote:Urban: Absolut max 19mm däck på dessa assos fälgar, 18mm ännu bättre, eller
Assos 16 mm's lär ju inte vara något man hittar så ofta...

- ArvidSvensson
Googla "assos 16mm". Hyfsat smalt intresse. Ursäkta ordvitsen.urban cycles wrote:Hade tänkt satsa på 19 (satte på 21:or för att kunna fotografera).Indurain wrote:Urban: Absolut max 19mm däck på dessa assos fälgar, 18mm ännu bättre, eller
Assos 16 mm's lär ju inte vara något man hittar så ofta...
Efter snart fem veckor kom så lampan från asien.

*Lånad bild*

*Lånad bild*
Har man inget projekt har man inget liv 

är lampan bra? jag har också funderat på en sån eftersom den är så billig.
Ingen aning, ligger i sängen med influensa och drömmer om vintervägar och dubbade däck men nästa vecka hoppas jag kunna testa. Ljusstark är den i varje fall!
Fått god kritik av Fredde oco i varje fall, därför jag köpte den.
Fått god kritik av Fredde oco i varje fall, därför jag köpte den.
Har man inget projekt har man inget liv 

- ArvidSvensson

Äntligen! Köpte stolpen & axlarna på ebay 11 nov. Skickades från staterna 12 dec. Kom igår. Skandal! Brooksverktyget från england gick snabbare.
^ Vad är det för sneak campa stolpe du har köpt?
Мясо это убийство
- ArvidSvensson
Chorus. 26,4mm. Fanns inte så mycket att välja på. Ska sitta på lasern. På tok för kort för mig men Sönke har klagat så j*vligt på min kalloy-stolpe så för garagefridens skull monterar jag denna när den står parkerad.Ronny wrote:^ Vad är det för sneak campa stolpe du har köpt?
- klasolsson
Nu kan alla vara lugna, Hilary lever!

Denna kom igår, mums:

15T, NJS, Suntour made by Maeda

Denna kom igår, mums:

15T, NJS, Suntour made by Maeda